This is for the connoisseur

Prima apariție în 6 mai 2010, h 21:30

-Daca nu ne-am raporta la ceva am fi perfecti-


Succesul meu cel mai mare - paradoxal - nu e legat de bani și faimă. Banii vin și pleacă, se scurg, iar faima poate lua rapid drumul banilor. Succesul meu e mult mai înalt. Pentru mine, iată, succesul înseamnă mulțumirile celor care au ales să mă poarte pe pereții lor. E ceva spiritual. Eu fac parte din voi, aici și acum, iar voi faceți parte din mine. Un succes mai mare - profesional - decât acela de a fi „achiziționat”, contemplat și prezent permanent în spațiul cuiva...întreb sincer...oare există? Acesta este succesul meu. Înainte de toate eu sunt ceea ce sunt și sunt prezent. Deși toate au un cost pe lumea asta, niciun cost nu valorează cât tot prezentul. Succes și bucurie! O fantastică viață ca-n povești, în Prezent, una așa cum vă doriți!
O fantastică viață, una așa cum vă doriți!

2019-03-21

Am o lumină sănătoasă


Am o dietă sănătoasă
În timp ce mă hrănesc cu oști
Și nu-i o vorbă malițioasă
De vezi ce scriu...de mă cunoști

Am o crispare sănătoasă
În timp ce alții mă vorbesc
Și nu-i o stare dezastruoasă
De m-ai vorbit...chiar e firesc

Am o privire sănătoasă
În timp ce alții au orbit cu tot
Și nu-i o jenă, dar emoția m-apasă
De te-am pătruns cu un pivot

Am o chimie sănătoasă
În timp ce-l aflu zilnic pe Mendeleev
Și nu-i valență mai frumoasă
De vrei să știi când mergi prin ev

Am o pleiadă sănătoasă
În timp ce zilnic văd un răsărit
Și nu-i călătoria printr-o nebuloasă
De te-ai gândit așa...m-ai nimerit

Am o fâșie sănătoasă
În timp ce mă târăsc pe jos
Și nu-i o urmă chiar faimoasă
De calci pe ea...ești suflet bun și generos

Am o aglomerare sănătoasă
În timp ce strat cu strat m-am construit
Și nu-i alt interior de casă
De te-ai uitat prin lungul circuit

Am o amară sănătoasă
În timp ce gust din gustul nesimțit
Și nu-i o băutură spirtoasă
De m-ai văzut ca pe un amețit

Am o abnegare sănătoasă
În timp ce alții au un drac
Și nu-i nimic mai rău ca o angoasă
De mai rămâi alături de prefac

Am o brumă sănătoasă
În timp ce sunt un anotimp
Și nu-i o clipă mai aleasă
De nu se dovedește o groapă în răstimp

Am o cârmă sănătoasă
În timp ce navighez printre furtuni
Și nu-i numesc pe peștii prinși în plasă
De ei mă bucur ca de o bursă în care am acțiuni

Am o fire sănătoasă
În timp ce spun ceva cam dureros
Și nu-i iubită broasca cea râioasă
De o săruți...serios...se schimbă în frumos

Am o dăruire sănătoasă
În timp ce știu că m-am îndatorat
Și nu-i umbrită partea cea mai deasă
De cum descopăr ce e separat

Am o lumină sănătoasă
În timp ce anii cu lumină trec
Și nu-i ca fructul de pe masă
De înțelegi cum toate se petrec

© Toate drepturile asupra imaginilor si textelor publicate pe acest site sunt rezervate in exclusivitate autorului. © All content of this blog is protected by the law of copyright.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lasa gandul tau aici