This is for the connoisseur

Din 6 mai 2010, h 21:30

-Daca nu ne-am raporta la ceva am fi perfecti-


2010-02-04

AM ALTERAT IUBIREA...si poate soarta mea


Am alterat iubirea
Crezand ca am sa pot
Sa readuc la mine
Ce am iubit cu foc

Am alterat iubirea
Si ea m-a alterat
Acum arat aiurea
Si sunt un depravat

Am alterat iubirea
Si n-am stiut ce fac
Fugind dupa o alta
Credul ca alta dat’

Am alterat iubirea
Am aruncat ce aveam
Punând pe foc prezentul
Traind cu ce nu am

Am alterat iubirea
Acum vreau sa ma ierte
Si stiu ca doar iubind
Mai poate ea ierta

Am alterat iubirea
Sunt sigur ca am gresit
Ma judec foarte aspru
Oricat imi e de trist

Am alterat iubirea
Sa n-am parte de ea
Acum si pe vecie
Asta-i pedeapsa mea

© Toate drepturile asupra imaginilor si textelor publicate pe acest site sunt rezervate in exclusivitate autorului.
© All content of this blog is protected by the law of copyright.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lasa gandul tau aici