This is for the connoisseur

Prima apariție în 6 mai 2010, h 21:30

-Daca nu ne-am raporta la ceva am fi perfecti-


Succesul meu cel mai mare - paradoxal - nu e legat de bani și faimă. Banii vin și pleacă, se scurg, iar faima poate lua rapid drumul banilor. Succesul meu e mult mai înalt. Pentru mine, iată, succesul înseamnă mulțumirile celor care au ales să mă poarte pe pereții lor. E ceva spiritual. Eu fac parte din voi, aici și acum, iar voi faceți parte din mine. Un succes mai mare - profesional - decât acela de a fi „achiziționat”, contemplat și prezent permanent în spațiul cuiva...întreb sincer...oare există? Acesta este succesul meu. Înainte de toate eu sunt ceea ce sunt și sunt prezent. Deși toate au un cost pe lumea asta, niciun cost nu valorează cât tot prezentul. Succes și bucurie! O fantastică viață ca-n povești, în Prezent, una așa cum vă doriți!
O fantastică viață, una așa cum vă doriți!

2018-02-17

Secretul meu

Secretul meu este un gând
Dar în curând...
Căci este gând...
Devine glas...
Devine pas...
Devine as...
Și pasul meu devine urmă
Când pas cu pas...devine turmă
Glasul e glas
Iar asul...as
Ce s-a aflat...e cam abstract
Ce n-am aflat...e un substrat
Discuția e doar un simplu act
Poate fi chiar și un x pătrat
Unde te plimbă un mic secret
Precum apa de la robinet
Te face să crezi...te face să vezi
Probabil să speri...că pică din meri
Ceva de pe plai...ceva cu alai
Acum e de bine...nu-i vorba de tine
Ceea ce scriu...e despre mine
Nu e un pam...și nici tam-tam
Așa cum crezi...având ochii verzi
Aș spune mai multe...
Cum sus menționam...
Aici nu-i tam-tam...
Încă ceva...și ține minte... primele mele 2 cuvinte

© Toate drepturile asupra imaginilor si textelor publicate pe acest site sunt rezervate in exclusivitate autorului. © All content of this blog is protected by the law of copyright.

2 comentarii:

Lasa gandul tau aici