This is for the connoisseur

Prima apariție în 6 mai 2010, h 21:30

-Daca nu ne-am raporta la ceva am fi perfecti-


Succesul meu cel mai mare - paradoxal - nu e legat de bani și faimă. Banii vin și pleacă, se scurg, iar faima poate lua rapid drumul banilor. Succesul meu e mult mai înalt. Pentru mine, iată, succesul înseamnă mulțumirile celor care au ales să mă poarte pe pereții lor. E ceva spiritual. Eu fac parte din voi, aici și acum, iar voi faceți parte din mine. Un succes mai mare - profesional - decât acela de a fi „achiziționat”, contemplat și prezent permanent în spațiul cuiva...întreb sincer...oare există? Acesta este succesul meu. Înainte de toate eu sunt ceea ce sunt și sunt prezent. Deși toate au un cost pe lumea asta, niciun cost nu valorează cât tot prezentul. Succes și bucurie! O fantastică viață ca-n povești, în Prezent, una așa cum vă doriți!
O fantastică viață, una așa cum vă doriți!

2010-12-16

Vremea

Vrem sa avem, vrem sa conducem, vrem sa fim deasupra tuturor, vrem ceea ce vrem...si totusi -nu oferim nimic, doar vrem.

Vremea spune sa ne trezim, vremea vrea sa si gandim, vremea cere sa traim, vremea vrea sa ne unim, vremea trece peste noi, vremea naste alte flori, vremea uda spala o cruda, vremea a dat tonul naturii, vremea se apleaca in notele vietii, vremea acopera orice rana ii sta in fata, vremea s-a nascut si traieste pentru fiecare materie, vremea poarta haina infinitului, vremea s-a adunat sub poarta unui UNIVERS pe care nu l-am descoperit, vremea nu a cerut niciodata de mancare, vremea a stat mereu in picioare, vremea nu a plans cand a dus dorul, vremea nu a cunocut oboseala sau plictiseala, vremea a stiut mereu cand sa intervina, vremea a dat totul din vreme, vremea a reusit sa nu ramana datoare, vremea a facut pasi. O clipa de azi, una de dragoste, ne-a adus un dar de Sus. Iar darul s-a aratat ca un Punct de Lumina. Dus de foc prin mine, fara sa ma arda, si pus in pantecul ales. Si pare incredibil ce zic, dar, acest DAR, e purul Adevar. Si stiu ca azi am trait si primit o minune. Ma inclin in fata adevarului din Adevar. Multumesc! devreme, vremea a potolit orice conflict si a adus lumina, vremea L-a cunoscut pe Tatal ei, vremea s-a mulat pe vremea ei, vremea a schimbat vremurile ce au urmat, vremea este unica si divina, iar fiecare dintre noi face parte din vreme.

© Toate drepturile asupra imaginilor si textelor publicate pe acest site sunt rezervate in exclusivitate autorului. © All content of this blog is protected by the law of copyright.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lasa gandul tau aici